Thursday, December 11, 2008

First Collections

Thank you to uncle deri for being my inspiration to do this hobby.
Ini ada lah koleksi pertama bagi ako.
Harap lepas ni akan ada lagi koleksi2 yang baru.

Fridge magnet.
Dah lama dah ako ada mende alah ni cuma baru2 ni je terperasan ghopenyer dah lama tempek kat peti ais tuh.

Ako masuk blog uncle, menurut uncle, ni adalah edisi terhad raya.
Ohh.. masa raya aritu x sempat pun nak belek2 kat pasaran.
Seb baek kat cafe ada terjual edisi ini.

Yang kecik & botol itu adalah coke dari Jepun.
Ako beli kat 'cold storage' area The Mall.

Insyallah, pasni ako akan usaha cari lagi mende2 yg berkaitan ngan coke ini.
Hope hobi baru ni bukan hangat2 taik ayam.
Doakan ako berjaya ye..

Nota Jemari: suker coke, suker MERAH

2 comments:

kunadzri said...

Bila koleksi dah melepasi angka 10, retna sudah di kira telah berjaya... Pastu sure takkan berundur lagi. Lebih-lebih lagi bila dipamerkan di tempat yang senang nampak... hari2 belek... grenti fall in love with your collections.... hehehe.. percaya ler...

AKO said...

hehehe tu la uncle.. x sabar nk tgk koleksi yg berwarna merah di pampangkan... merah2 je biji mata nnt :p