Sunday, December 14, 2008

Botol Coke

Ini botol coke.
Tapi bukan ako punya.
Kawan yang beli & sbb air itu adalah air coke, maka ako snap juga gambar botol itu. Klu x silap, itu adalah versi pertama coke berperisa vanilla. Sungguh sedap masa kali pertama ako minum..

Takpe...nanti ako akan beli jugak botol itu bg tambahan koleksi sedia ada.

Nota Jemari: Jenuh asek minum coke je nih

7 comments:

papabear said...

itu mesti botol coke koleksi ramadan... kan? kalau nak beli vanilla coke yg tin punya, juga koleksi ramadan... cup2...jgn beli... nnti uncle bg... banyak kat umah ni...

uncle deri said...

woops... camner la termasuk nama papabear plak...

kunadzri said...

isy...isy..isy.. apakabenda nyer yang uncle dok tersilap milap nih... agaknya banyak sangat minum coke kut... hahaha... sowwwyyy...

kunadzri said...

retna... baru uncle ternampak yg tin kat bawah tu vanilla coke pnyer.. that means retna xder tin coke flavor biasa... nnti uncle bg.. semua comments yg mnyemak kat atas tu tolong lupakan... adeihhh..

retna said...

hahahhaa uncle.. masa received msg komn uncle nih kejut gak.. sape la papabear... then bc komen dah agak musti uncle.. hehhee...

aha lom ada flavor yg biasa lagi.. ;)

SiS-lin said...

o ret suke kumpul coke ye..nnti lin gi sgpore lin belikan ret koleksi 12jenis coke fridge magnt...klu ada lg la..klu x de ape2 yg kena mengena dgn coke lin present ok...

AKO said...

wah thanks LIN... heheheh x kisah pape pun asalkan ada tulih COKE..